NÁPLŇ PRÁCE

  • administrativní úkony pro zajištění chodu střediska (korespondence – e-maily, zpracování doručené a odeslané pošty, telefonní hovory)
  • zajišťování administrativy spojené s činností společnosti (zpracování nabídek, atd.)
  • agenda zakázek – smlouvy, objednávky apod.
  • vyřizování požadavků ředitele společnosti

NABÍZÍME

  • práci na plný nebo částečný úvazek
  • zázemí stabilní společnosti
  • různorodá činnost
  • práce na HPP
  • osobní přístup – podpora kolegyň a kolegů
  • příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
  • podpora rozvoje osobnosti a profesního růstu
  • podpora systému vzdělávání – tvrdé i měkké dovednosti
  • finanční ohodnocení dle znalostí a zkušeností uchazeče/uchazečky
  • finanční odměňování dle pracovního nasazení
  • široká nabídka zaměstnaneckých benefitů (stravenky, kultura, sport, pojištění, rekreace, aj.)

POŽADUJEME

  • SŠ vzdělání stavebního směru s maturitou nebo VŠ vzdělání stavebního směru, obory Konstrukce a dopravní stavby nebo Konstrukce pozemních staveb
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou – ekonomického směru
  • příjemné vystupování, dobré organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, odpovědnost a pečlivost
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • znalost AJ/NJ výhodou

LOKALITA

  • Perucká 5, 120 00 Praha 2

NÁSTUP

  • dle dohody

V případě, že naší nabídku cítíte jako výzvu k vlastní seberealizaci, zašlete své CV na naší >>> e-mailovou adresu.